mardröm :s

usch, drömde att jag åkte bil jättefort i stockholm, de var inte jag som körde... han som körde bara gasade och gasade och tappade tillslut kontrollen och vi körde in i ett betongstaket. Han som körde hade inte bilbälte men det hade jag ochnär jag tittade till vänster så såg jag att han var helt borta (hade väl antagligen alltså flygit ur bilen i krachen) så känner jag hur det svider till i mitt vänsterben och jag tittar och har ett stort köttsår en decimeter under knäskålen. Jag tar upp mbilen och ska panikslagen ringa 112 men det går inte, och plötsligt sitter jag i en soffa och jag har fått en minneslucka efter krocken och fram tills dess. Jag ställer mig upp och stapplar ut ur rummet och förösker ringa Martin som inte svarar... senvaknar jag av att larmet ringer och är överlycklig för att de bara var en dröm och att sötnosen ligger där bredvid mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback