myskväll + mat + bloggtips

självklart har jag glömt överförings-sladden till kameran hemma hos Martin... så jag kan inte ladda upp bilder på det underbart goda sylta å rödbetssallad jag nyss åt! Planer för kvällen är mys, vindruvor och öppelburgare som jag blev tippsad om på en trevlig blogg http://enugglaimossen.blogg.se/ som jag tycker folk borde gå in och läsa på!
Det är äpple, banan och jordnötsmör! på hennes blogg finns bild tills vidare!
bilder på mig från innan ögonlocksoperatinen, jag fick förresten brev om att komma tillbaka till lassarettet där dem ska titta hur de har gått och då ska jag banne mig säga att jag då inte är nöjd !
ha en trevlig kväll ☺
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback