tåg

Passerar precis säter, jag älskar tåg. Det ãr mysigt att åka fort förbi kullar och träd. Mysigt! Man kan glömma alla bekymmer, som att jag inte kan vara mig själv i vissa situationer och hur Mycket jag än försöker hitta tillbaka till mig själv så går det inte, som att jag glömt bort hur man ãr normal... det känns jätteskumt..."ãr det nu man ska skratta??? ...ehh ... HA-HA-HA" ... måste försöka fixa det där!
Jag ãr på väg till Hedemora för att träffa min söta syster Louise (anledningen till att hon inte beskrevs som syster i inläggnummerettbeskrivningommigsjälv ãr för hon egentligen bara ãr min bästaste vän) det var längesen vi träffades och det ska bli riktigt kul att ses! Sen ska jag hem till min pojkvän, hihi det känns kul å säga pojkvän... blir så varmt o mysigt av det ordet, samtidigt som det inte riktigt har satt sig än... jag, har en pojkvän.... SAY WHAAAT?!
Det känns väldigt bra hur som hellst och snart har det väl sjunkit in också!
Nu ãr jag framme i Hedemora och ska sluta blogga! Ha en fortsatt trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback