Det här är alltså min nya blogg, välkommen, - tack!

Eftersom jag har startat en ny blogg så borde jag nog presentera mig på nytt också!

Jag heter Amanda Carlsson
och är född år 1994, alltså är jag i år 18 år!

Jag bor i Borlänge nästan Centrum och jag går på Hagagymnasiet där jag läser Turism och Resor, villket är en inriktining på Handelsprogrammet. 

Jag gick Estet-musik 7-9 i Hedemora på Vasaskolan, även om jag är musikalisk så har detta intresse runnit ut lite i sanden. Jag spelar nästan aldrig nått längre, men det är kul att kunna spela instrument så jag ångrar inte åren på Estet!

Mina föräldrar är skiljda, mamma har ny man så jag har fått två styckern småsyskon på köpet. Jag har en storebror också, från en av mammas tidigare förhållanden.

Min pappa är så vitt jag vet singel, han är världens snällaste.

I sommras jobbade jag på LSS-en i säter som Assistent och Ledsagare, det var väldans kul!


Kan slänga in en 10-frågor om mig själv

Namn? - Amanda

När fyller du år? - 8 Juni

Några piercingar? - har haft i läppen och i näsan

Vad har du på dig just nu? - Munkjacka, bh, Linne, Träningsleggins-byxor, trosor, strumpor

Vilka/vilken årstider är bäst? - Sommar & höst &vår

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Man vaknar av sig själv och funderar på villken konstig dröm man hade, vänder sig om och myser lite med sängsälskapet sen går upp och äter frukost. Att inte behöva ställa något alarm är ljuvligt.

Vad tycker du mest om hos dig själv? - jag har några fräknar som sitter på ovanliga ställen på kroppen som jag är väldigt nöjd med :P

Vad är du bra på? - Jag är bra på att spela gitarr, piano, sjunga, html-koder, photoshop osv

Vem älskar du mest på denna jorden - Mamma och Alf (storebror) och Papi ♥

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Hellst med någon, gärna så man får trängas lite .

(min gamla URL - http://www.ahmandiis.blogg.se )

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback