10 kilo, nästa vecka börjar ny utmaning

Jag har nu gåttner 10 kilo och jag är väldigt glad :)! Jag är väldigt stolt över mig själv!
Tycker dock att det är tråkigt att jag själv inte ser så mycket av det eftersom att jag ser mig själv varje dag, hade nog sett det mer om jag inte hade tittat i en spegel under hela den här tiden...

-
På måndag börjar nästa utmaning, vilket är att börja lägga in lite protein.
Dag 1-4
3 soppor och 100g protein ( så som kött, fisk, skaldjur osv)
 
Dag 5-9 eller längre
 
3 soppor och 100g protein ( så som kött, fisk, skaldjur osv) + grönsaker utöka gärna lite varjedag
 
Dag 10-14
 
3 soppor och 100g protein ( så som kött, fisk, skaldjur osv) + grönsaker + lite kolhydrater som rotfrukter, potatis, pasta, frukt, mjölk
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback