ruta 2

ska få äta protein idag + mina shakes, ãr väldigt nervös över hur detta kommer gå... kommer jag få i mig de, kommer jag spy, kommer jag bli dålig i magen, kommer jag gå upp i vikt, kommer min viktnedgång stanna.... den som lever får se sägs det.
mitt bmi ãr fortfarande för högt och jag har cirka 6 kilo till för att ligga på ett "normalt" bmi. här räknat lite och kommit fram till att om jag från min nuvarande vikt går ner 15 kilo så kommer jag fortfarande ha ett bra bmi.. och kanske ãr det så långt jag ska satsa, fatta vad lycklig och stolt jag skulle vara om jag hade gått ner 25 kilo allt som allt! det ãr möjligt och det ãr inte så långt bort egentligen. Beach 2013 here I come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback