intala de människorna där om att jag är en rolig och intresant person.

Who says I can’t be free?
From all of the things that I used to be
Re-write my history
Who says I can’t be free?

Idag känns allt bara skit och jobbigt! Borde försöka städa lite och sen klä mig lite snyggare än Mjukisbyxor och Martins gamla t-shirt. Då kanske självförtroendet hamnar lite närmare sin rätta plats.
Skulle vilja flytta till en ny stad där jag inte känner någon alls och intala de människorna där om att jag är en rolig och intresant person. När jag flyttade till Borlänge och inte kände någon ville jag bara komma så långt bort från mitt dåtida högljuda perversa jag och blev till en början en tyst person som alltid gick med musik i öronen och gömde mig. Tror det fortfarande speglar sig i folks uppfattning om mig och det känns inte alls så roligt. 
Mycket av min uppfattning om andra speglar sig i vad jag tror att de tror om mig villket också förhindrar mig till att "Re-write my history, From all of the things that I used to be" 
Det finns en människa som ger mig kraft att orka med mig själv sånna här dagar, Martin jeg elsker deg ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback