irriterad

Lite irriterad idag på folk som försöker övertala mig (och då menar jag inte "varför går du på det där för" utan de som verkligen försöker ÖVERTALA) att jag inte alls behöver den här dieten och att jag ska sluta med den osv...
Jag kan väl ioförsig förstå att folk är skeptiska för många som går på soppdieter går upp allt på en gång.. Men med Cambridge får man rådgivning av en dietist, man trappar upp till vanlig mat och allt tar lång tid. Det är inte så att jag ska gå på soppa i tre veckor och sedan trycka i mig en pizza... föresten skulle jag inte kunna det för att min magsäck har krymt nå enormt.
-
Sen så gör jag det här för min egen skull. Det är jag som bestämmer över min egen kropp, ingen annan.
Jag kommer må mycket bättre både psykiskt och fysiskt om jag går ner till min trivselvikt.
Så kära alla ni som håller på och säger till mig varannan minut att det är dumt de jag håller på med och att jag borde sluta och att jag kommer gå upp allt igen. Den som lever får se säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback