två steg från paradise (Dag 4 morgon)

Nu ska de tre värsta dagarna vara över! Ska känna mig piggare och inte vara lika hungrig!
Är lite nervös över skolan, hur folk kommer reagera och vad de kommer säga om jag inte äter i matsalen och säger att jag går på soppdiet haha, är väl inte speciellt många 18åringar som gör det kanske!
Jag börjar bli lite ledsen och fundersam över hur det kommer att bli med jul! Jag älskar julbord och jag kommer antagligen inte äta julmat :/ Martin o jag ska nog äta julbord i efterhand! Eller så får jag vänta till påsk.. fast då blir de ju ingen julskinka haha!
Jag har nu gått ner 3 kilo!
kilona rullar bort som dom ska, de går bra nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback