1m m m (:

Har idag en månad med Martin, i morogn är det 4 månader sen vi träffades för första gången! Minns så väl den där dagen haha! Jag satt i skolan när han smsade och frågade om jag ville ha skjuts till Hedemora för han skulle till Borlänge och shoppa. Jag sa ja, men jag hade egentligen ingenitng att göra i Hedemora, Louise kunde inte ses (bitch)... men jag följde i alla fall med upp till Martin och vi tittade på film och pratade hur mycket som hellst och hade det jättetrevligt!
Vi träffades några flera gånger och jag började känna att den där vackra människan var någon som jag tyckte om... och nu är han min MOAHAHAHAHAHA! tsss!
jag är väldigt glad och väldigt kär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback