avundsjuk?

En kompis sa till mig idag att det inte var bra att jag umgås så mycket med Martin (min pojkvän) att det förstör förhållandet, att man måste sakna varandra lite å... helt ärligt förstod jag inte ett skit av det där... Hej jag är jättekär och lycklig och trivs nått enormt av att vara med honom så mycket som det går, jag tröttnar inte ett dugg på honom... hur förstör det då vårat förhållande... ??? Folk som är gifta och har varit de i 20 år... dom bor väl oftast med varandra, förstör det deras förhållande? Dom träffas ju VERKLIGEN 24/7 ....
hmmm jag tänker i alla fall fortsätta umgås med min lilla sötis, helt orädd, för jag är helt säker på att det inte kommer förstöra någonting. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback