då var man ful igen då

Igår la Louise upp en bild på mig och henne på facebook, varpå en väldigt mogen kille kommenterade "fula". Jag hade kännt mig fin hela dagen och Martin hade egoboostat mig hela kvällen med komplimanger, när jag senare på kvällen såg kommentaren ramlade jag pladask i backen... jag har inte blivit kallad ful på flera år och trodde inte att någon skulle våga yttra sig om den hade den åsikten heller... men tydligen. Jag kände mig i alla fall oändligt ful, fulare än de där bilderna på mig från när jag var yngre. Min fina pojkvän skrev iaf en kommentar å frågade vad fan han menade med att vi var fula varpå den där andra tog bort kommentaren villket kändes otroligt skönt.
Ingen borde få höra att den är ful, förstår inte hur man ens kan säga det till någon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback