läderpiska?

och bara för att jag är så sjukt jävla bitter idag så ska jag berätta en sak som jag SKARPT ogillar... när folk, på skämt eller på riktigt, håller på å säger saker om en som verkligen inte stämmer som man blir irriterad över... som idag sa några klasskompisar "kan verkligen se dig med en läderpiska" (alltså sexsnack) och det där kom bara så där från ingenstans... och jag blev till ett frågeecken och sa någonting i stil med at dem inte vet ett piss om mig varpå en av dem svarade at han kunde tänka sig mig i den situationen bara för att jag gillade att bli naffsad lite på halsen för sisådär aslänge sedan.... å att bli naffsad på halsen, som jag tror är något som många gillar, är sjukt långt bort ifrån att göra nått så kinky som att snärta folk med läderpiskor.... kändes i alla fall inte alls bra att de tros sånt snusk om mig... och varför ska folk ens spekulera i vad jag gillar för typ av sex, det är väl min ensak?
Och nu kanske ni tycker att jag överreagerar villket jag säkert gör också MEN det är denna typen av skämt, eller vad 17 nu folk gör, som dyker upp hejvillt och jag är så sjukt trött på att folk ser mig som emo, sexmonster, player, slampig osv... när folk egentligen ine har en aning om vem jag är och bara får för sig saker ur, vad det verkar som, tomma intet.
SÅÅÅÅÅ gud vad skönt att få det där ur mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback