Någonting som jag verkligen gillar

SONGPOP (för er som nu inte vet vad sonpop är så är det ett facebookspel där man hör musik å så ska man gissa artist/låt) Det är det roligaste spelet facebook någonsin har haft och jag är otroligt bra på det, i alla fall om man kör mot personer som har missupfattat att man ska lyssna på låten och gissa när man hör och bara klickar så fort som möjligt på nått av alternativen och hoppas på att det är rätt!
Det är väl alltså denna vecka som mitt "beroende" har artat sig på riktigt och jag stter ungefär den mesta av tiden jag är inne på facebook på en dator och väntar på att någon ska spela mot mig/spelar mot någon!
Men siffran här ovanför gör den lilla spelgeeken inom mig otroligt glad!
puss och hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback