sjukhusvisstelse

Ska tillbaka till sjukhuset på torsdag för kontroll av hur ögonlocket har blivit efter operationen. Jag bjuder självklart på en före och en efter bild. Och när man såg det så här så har det ju faktiskt blivit riktigt bra även fast jag inte är riktigt, riktigt nöjd då det fortfarande hänger ner när jag är trött och inte är på pricken lika som de andra! Men det är bara någon millimeters skillnad och det hänger inte ner över pupillen längre så man får vällan vara nöjd! Bilderna nedanför ser ni ju säkert själva illket öga som har opererats, Just det, det i höger i bild! 

Sen vill jag be lite om ursäkt för alla stavfel som har blivit sen jag fick ny dator, jag skriver för fort och tangenterna tar inte alltid när jag trycker, för jag kan faktiskt stava!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback