blåtira

Har ju nu gjort min operation, vilket jag gjorde igår klockan 08:00. Fick lite lugnande och sen var det igång. Låg i stolen i cirka 40 minuter och äcklades över känslan när de drog i senan i ögat... Kan inte påstå att just det gjorde ont, men det var ju inte specielt bekvämt heller! På vissa stälen in mot näsan hade jag lite känning trots lokalbedövningen och det stack till lite när dom höll på där, kändes som att en nål tryckes in i huden där... fast de gjorde ju heller inte så ont så jag skrek direkt... gnydde väl mest till! Det var äckligare att opereras denna gång för jag viste hur allt skulle kännas eftersom det ju är andra gången jag gjort detta ingrepp. Tänkte på skalpeller och operationsfilmer från tv och blod och ett tag ville jag nästan kräkas.
Idag har jag nästan inte alls ont, trots att jag är sjukt mycket mer uppsvälld... Blågat är inte ens blått... det ser ut som att det rinner blod ur ytterkanten på mitt öga för att det är så blodrött... de två översta bilderna är från igår och de två underst är från idag!  Jag ser otroligt charmig ut på bilden längst ner I KNOW!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback