suddigt

Efter operationen har jag börjatse extremt suddigt på operationsögat! Jag vet inte riktigt vad det beror på men jag skulle kunna gissa på att jag är uppsvälld så att någon synnerv kommer lite i klämm eller någonting liknande! Detta är väldigt jobbigt då jag måste fokusera 10 gånger så mycket när jag ska läsa någonting och på kvällarna är jag helt utmattad och somnar bums när jag lägger mig i sängen (vilket i sig är väldigt skönt)!
Idag har jag bestämt mig för att försöka komma ikapp med skolarbeten som jag ligger efter med eftersom jag blir så otroligt stressad av att ligga efter. Jag satte mig ner med frågepappret och började läsa, fick läsa om, igen och igen och igen utan att förstå sammanhanget i texten, fokuserade väl så mycket på att se ord för ord antar jag. Kom på en tillfällig lösning som fungerar när jag ska göra läxor och sådant hemma, dock inte i skolan ! Tejp och en fyrkantig bandagebit, detta räddar min dag ♥, men ser förjävligt töntig ut :I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback