motivation, SM, mat

nu var det väldigt länge sen jag skrev! har vart helt omotiverad till att dieta, träna och har därför inte heller haft någonting att blogga om!
ska köpa gymkort på 24/7 i Hedemora när pengarna börjar rulla in och då drar hårdträningen igång! det ligger precis bredvid Martin så anledningen att de e för kallt för att gå till gymmet kommer inte finnas! La nu märke till att jag skrev Martins och inte 'hemma'.. hmm :S
är på väg till SM i Falun, mamma o Pär tävlar med draghundarna o jag e handler i kylan huvaligen, inte min grej! men jag spelar duktig dotter och mamma blir skyldig mig en tjänst så de e ju inte helt ovärt ändå!
ikväll ska bubbis o jag försöka tillaga en grekisk sallad vilket jag ser fram emot! spännande med nya nyttigheter!

sexigt osminkad i bubbens underställ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback