Snart klar

Efter två dagars städning och ihopplockning verkar det som att min lägenhet i stort får plats i 6 stycken kartonger, då är inte möbler/instrument inräknat!
Hittade det här halsbandet när jag gick igenom vilka smycken jag tycker är värdefulla för mig och vilka jag kan lägga undan. Det är mitt födelsehjärta, ett litet guldhjärta med "Amanda" ingraverat i det! Älskar det!
Snart kommer Martin hit och honom ska jag sätta i arbete må ni tro ;) Har kanske 6 påsar med skräp + en sån där stor svart sopsäck! Sen har jag gömt massa flaskor i ett skåp från ett fåtal misslyckade fester och de lär jag få ut här ifrån på nått vis!
Hedemora Bostäder hade tydligen ringt till Martin men han skulle berätta vad dom sa när han kom hit så jag är nyfiken :3 hoppas det är en billig 2a med rätt läge som är superfin med ballkong, tvättmaskin och diskmaskin... pfffft klart de inte e de e ju drömlägenheten o den drömmen lär ju inte gå i uppfyllelse, men kanske iaf en fin tvåa med balkong med rätt läge? de vore inte så dumt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback